ماده ۱۵ قانون تأسیس سازمان تربیت بدنی ایران

سازمان مجاز خواهد بود بر اساس آیین‌نامه‌ای که به تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تصویب هیأت وزیران خواهد رسید‌مربیان مورد نیاز را استخدام و حق‌الزحمه داوران را پرداخت کند.