قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

ماده ۱۶ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

ترفیع افسران و ارتقاء رتبه همردیفان پس از طی مراحل این قانون منوط به تصویب اعلیحضرت همایون شاهنشاه خواهد بود.