ماده ۲۸ قانون مقررات صادرات و واردات
انتقال ارز حاصل از صادرات غیر نفتی توسط صادرکننده به سایر واردکنندگان مجاز به منظور وارد کردن کالا به شرح زیر امکانپذیرمیباشد. الف - صادرکنندگان بخش خصوصی و تعاونی میتوانند حق استفاده از ارز حاصل از صادرات خود را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر که مجازبه واردات میباشند، واگذار نمایند. ب - ارز حاصل از صادرات وزارتخانهها و سازمانهای دولتی و شرکتهای تحت پوشش و وابسته به آنها منحصراً با نظر وزیر مربوطه یا نماینده ویقابل انتقال به یکدیگر خواهد بود.