ماده ۱۷ قانون مقررات استخدامی نهضت سوادآموزی جمهوری اسلامی ایران

نهضت می‌تواند به آن دسته از اعضاء که نحوه انجام کار آنان بر اساس نتایج ارزشیابی حاصله مطلوب باشد، هر چهار ماه یک بار مبلغی به‌عنوان حق کارآیی به نحوی که مبلغ مذکور حداکثر ۳۰% حقوق فرد در یک ماه باشد، پرداخت نماید.