ماده ۲۰۹ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به پرسنلی که در طول خدمت و دفاع مقدس به دلیل حضور حداقل یک سال در جبهه و یا یک سال انجام مأموریتهای مذکور در ماده۲۱۵ این قانون به استثناء بندهای (ه) و (و) آن، موفق به کسب امتیاز بر اساس ماده ۲۱۰ این قانون میشوند، در صورتی که به عنوان نظامی ادامهخدمت دهند، ارشدیتهایی به شرح زیر داده میشود: الف - پرسنل با مدرک تحصیلی پائینتر از پایان دوره ابتدایی به ازاء هر (۲۵) امتیاز یک سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) تا پایان دورهابتدایی و به ازاء هر ۲۵ امتیاز (۱۶) ماه ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) و حداکثر تا سیکل. ب - پرسنل با مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی تا سیکل به ازاء هر (۲۵) امتیاز (۱۶) ماه ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) تا سیکل و به ازاءهر (۵۰) امتیاز سه سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) و حداکثر تا دیپلم. ج - پرسنل با مدرک تحصیلی سیکل تا دیپلم به ازاء هر (۵۰) امتیاز سه سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) تا دیپلم و به ازاء هر (۷۵) امتیازدو سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) حداکثر تا فوق دیپلم. د - پرسنل با مدرک دیپلم به ازاء هر (۷۵) امتیاز دو سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) و حداکثر تا لیسانس. ه - پرسنل با مدرک فوق دیپلم به ازاء هر (۷۵) امتیاز دو سال ارشدیت (معادل یک سال تحصیلی) و حداکثر تا لیسانس. و - پرسنل با مدرک لیسانس و بالاتر به ازاء هر (۱۰۰) امتیاز شش ماه ارشدیت و حداکثر تا (۴۰۰) امتیاز.