ماده ۱۱ قانون راجع به امور دانشگاه تهران
دانشکدهها و مؤسسات تابعه آنها مجازند درآمد اختصاصی خود را بر طبق آییننامهای که از طرف کمیسیون مالی مذکور در ماده ۱۲پیشنهاد و به تصویب شورای دانشگاه میرسد به مصرف توسعه و تکمیل مؤسسات خود برسانند درآمد اختصاصی هر یک از بیمارستانهای دانشکدهپزشکی و مؤسسات تابعه بیمارستانهای دانشکده پزشکی و مؤسسات تابعه بیمارستانهای مزبور در حساب جداگانهای سپرده میشود و طبق تشخیصشورای مالی بیمارستان (مرکب از رؤسای بخش و مدیر بیمارستان مربوط) به مصارف ضروری و فوری همان بیمارستان میرسد مازاد اینگونه درآمدهادر سالهای بعد نیز در همان بیمارستان قابل مصرف خواهد بود.