ماده ۱۷ قانون جنگلها و مراتع کشور
هر کس در جنگل عمداً آتشسوزی ایجاد نماید به حبس مجرد از سه سال تا ده سال محکوم خواهد شد و در صورتی که مرتکب مأمورجنگلبانی باشد به حداکثر مجازات مذکور محکوم خواهد شد.
هر کس در جنگل عمداً آتشسوزی ایجاد نماید به حبس مجرد از سه سال تا ده سال محکوم خواهد شد و در صورتی که مرتکب مأمورجنگلبانی باشد به حداکثر مجازات مذکور محکوم خواهد شد.