ماده ۱۲۷ قانون ثبت اسناد
هر گاه اجزاء اداره مزبوره وجه ثبت را زیاده بر مقداری که قانوناً مرخصند نگاهداشته به خزانه عاید ندارند باید باید به قدر آن چه زائد برقدر قانونی نگاه داشتهاند از مقرری خود روی آن گذاشته به خزانه دولت تسلیم کنند.
هر گاه اجزاء اداره مزبوره وجه ثبت را زیاده بر مقداری که قانوناً مرخصند نگاهداشته به خزانه عاید ندارند باید باید به قدر آن چه زائد برقدر قانونی نگاه داشتهاند از مقرری خود روی آن گذاشته به خزانه دولت تسلیم کنند.