ماده ۱۳ قانون تشکیل وزارت بهداری و بهزیستی

کارکنان سازمانها و مؤسسات مذکور در ماده ۷ و تبصره ۱ و ۲ ماده ۱۱ و مواد ۱۲ و ۱۵ این قانون در صورتی که مشمول قانون استخدام‌کشوری نباشند مشمول انجام مقررات استخدام و بازنشستگی موضوع تبصره ماده ۳ این قانون خواهند بود و در مورد کارکنان وزارت بهداری و‌بهزیستی مشمول قانون استخدام کشوری که به دستور وزیر بهداری و بهزیستی در سازمانهای منطقه‌ای بهداری و بهزیستی استانها یا فرمانداریهای کل‌خدمت خواهند کرد تا زمانی که در خدمت این سازمانها باشند طبق ماده ۱۴۴ قانون استخدام کشوری با آنها رفتار خواهد شد.