ماده ۲ قانون تشکیل صندوق پس انداز مستخدمان رسمی کشوری

وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی مکلفند همه‌ماهه از حقوق هر یک از مستخدمان رسمی خود تا پانزده هزار ریال دو درصد و نسبت به مازاد‌آن تا سی هزار ریال سه درصد و نسبت به مازاد آن تا پنجاه هزار ریال چهار درصد بابت سهم مستخدم کسر و مابه‌التفاوت آن را تا شش درصد بابت سهم‌دولت اعتبار خود بر آن اضافه کنند و به حساب صندوق واریز نمایند.