ماده ۲ قانون تشکیل سازمان رادیو تلویزیون ملی ایران

تأسیس فرستنده‌ها و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور در انحصار این سازمان خواهد بود. ‌اجازه‌هایی که قبلاً داده شده از تاریخ اجرای این قانون لغو می‌شود. ‌