ماده ۲۴ قانون تشکیل انجمن ده و دهبانی
هر یک از اعضای انجمن ده که فاقد یکی از شرایط مندرج در ماده ۱۱ این قانون گردد به پیشنهاد بخشدار و تصویب انجمن شهرستان ازعضویت انجمن ده بر کنار میشود بخشدار مکلف است مراتب را به عضو بر کنار شده و انجمن ده اعلام و به فرمانداری گزارش نماید.