ماده ۱۴ قانون تأسیس شرکت مخابرات ایران
اشخاص حقیقی و یا حقوقی با توجه به مواد ۲ و ۳ این قانون بدون موافقت وزارت پست و تلگراف و تلفن حق ندارند در تأسیس وتوسعه و بهرهبرداری شبکههای مخابرات اختصاصی اقدام نمایند و در صورت تخلف، مقامات و مأموران انتظامی مکلفند به درخواست وزارت پست وتلگراف و تلفن و یا شرکت از احداث و توسعه و بهرهبرداری آن جلوگیری نمایند.