ماده ۶۵ قانون بیمه های اجتماعی کارگران

بیمه شده در صورت حائز بودن شرایط زیر حق استفاده از مقرری بازنشستگی را خواهد داشت. ۱ - لااقل ده سال حق بیمه مقرر را به سازمان پرداخته باشد. ۲ - سن بیمه شده مرد شصت سال تمام و سن بیمه شده زن به ۵۵ سال تمام رسیده باشد.