ماده ۲ قانون برنامه عمرانی سوم کشور
اعتبار فوق شامل سرمایهگذاری کلیه مؤسسات دولتی در دوره برنامه سوم و همچنین هزینه نگاهداری و اداره تأسیساتی که در اثر اجرایبرنامه به وجود میآید خواهد بود و هیچیک از وزارتخانهها و مؤسسات و شرکتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت به استثنای دستگاههایانتظامی و شهرداریها مجاز نیستند بدون موافقت هیأت عالی برنامه مبادرت به سرمایهگذاری بنمایند.