ماده ۱۴۲ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
دستگاههای اجرائی مکلفند کلیه عواید حاصل از اجاره خانههای سازمانی مربوط به کارکنان خود را به حساب خزانه واریز نمایند.معادل مبالغ واریزی صرف هزینههای مربوط به تأمین، نگهداری و سایر خدمات مشترک خانههای سازمانی مزبور گردد و علاوه بر آن، ترتیبی اتخاذنمایند که هزینههای مربوط به آب، برق، مخابرات و سوخت توسط استفادهکنندگان پرداخت شود.