ماده ۱۴ قانون بانکی و پولی کشور
امتیاز انتشار پول ایران در اختیار دولت است. ۲ - این امتیاز مطابق مقررات این قانون منحصراً از طرف بانک مرکزی ایران بدون دخالت هیچ دستگاه دولتی یا خصوصی دیگری به اجراء گذاشتهمیشود.
امتیاز انتشار پول ایران در اختیار دولت است. ۲ - این امتیاز مطابق مقررات این قانون منحصراً از طرف بانک مرکزی ایران بدون دخالت هیچ دستگاه دولتی یا خصوصی دیگری به اجراء گذاشتهمیشود.