ماده ۲۱ قانون بازسازی نیروی انسانی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت
وزراء رژیم سابق بعد از خرداد ۴۲ و نمایندگان مجلس مشمول بند ۶ از قسمت الف ماده ۱۵ از خدمات دولتی و مؤسسات وابسته بهدولت به صورت دائم منفصل میگردند و معاونان وزراء، سفرا و استانداران رژیم سابق بعد از خرداد ۴۲ مذکور در بند الف ماده ۱۵ محکوم بهبازنشستگی خواهند شد و در صورت ارتکاب یکی از جرائم مصرحه در این قانون در صورتی که مجازات آن جرم بیش از بازنشستگی باشد به آنمجازات طبق این قانون محکوم خواهند شد.