قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران

ماده ۵۴ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران

هیچ سهامدار حقیقی یا حقوقی، نمیتواند بیش از دو و نیم درصد (۲/۵%) از سهام بورس را بطور مستقیم یا غیر مستقیم در مالکیت داشته باشد.