ماده ۱۴ قانون اصلاح قانون تأسیس دانشگاه راجع به دانشکده پزشکی
هر گاه یکی از پزشکان طبقه ۱ عهدهدار یکی از محلهای طبقه ۲ و یا یکی از پزشکان طبقه ۲ عهدهدار یکی از محلهای طبقه ۳ شودتفاوت حقوق پایه خود و پایه یک آن طبقه را به عنوان حق مقام دریافت خواهند داشت.