ماده ۷۷ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران
مدت تحصیل در آموزشگاههای درجهداری و افسری و دانشکدههای نظامی (اعم از داخله و خارجه) قبل از نیل به درجات نظامی ازلحاظ بازنشستگی جزء خدمت محسوب خواهد شد.
مدت تحصیل در آموزشگاههای درجهداری و افسری و دانشکدههای نظامی (اعم از داخله و خارجه) قبل از نیل به درجات نظامی ازلحاظ بازنشستگی جزء خدمت محسوب خواهد شد.