ماده ۷۱ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران
افسران و کارمندانی که بیش از بیست سال سابقه خدمت دارند میتوانند صرفنظر از سنین مندرج در ماده ۶۹ تقاضای بازنشستگی نمودهو در صورت تصویب اعلیحضرت همایون شاهنشاه بازنشسته شوند.
افسران و کارمندانی که بیش از بیست سال سابقه خدمت دارند میتوانند صرفنظر از سنین مندرج در ماده ۶۹ تقاضای بازنشستگی نمودهو در صورت تصویب اعلیحضرت همایون شاهنشاه بازنشسته شوند.