قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایرانماده ۴ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایراننظامیان به دو طبقه تقسیم میگردند: الف - افسران. ب - درجهداران و افراد.