ماده ۳۴ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

برای نیل به ترفیع کلیه افسران و کارمندان بایستی حداقل نصف مدت مقرره در مواد ۳۲ و ۴۲ این قانون را در درجات اخیر در شغل‌سازمانی در نیروهای مسلح شاهنشاهی خدمت نموده باشند.