قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

ماده ۲۰ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

ترفیع افسران و سایر کارمندان به استثناء موارد جنگی فقط در یکم مهر ماه هر سال اعطاء می‌شود.