قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایرانماده ۲۰ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایرانترفیع افسران و سایر کارمندان به استثناء موارد جنگی فقط در یکم مهر ماه هر سال اعطاء میشود.