ماده ۱۲۲ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

حقوق بازنشستگی و مستمری و وظیفه بازنشستگی افسران و درجه‌داران ژاندارمری طبق مقررات این قانون از صندوق بازنشستگی‌بانک سپه پرداخت خواهد شد و کسور بازنشستگی آنان ماهانه طبق مقررات مندرج در ماده ۸۱ از طریق ژاندارمری به صندوق بازنشستگی بانک سپه‌پرداخت خواهد شد.