ماده ۱۰۰ قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی ایران

به افسران و افراد و همردیفان آنها که دارای حقوق بازنشستگی هستند چنانچه ضرورت ایجاب نماید مجدداً از طرف نیروهای مسلح‌شاهنشاهی و ژاندارمری خدمت جدیدی محول گردد در تمام مدت تصدی از حقوق مربوطه به آن استفاده می‌نمایند و از دریافت حقوق بازنشستگی‌محروم خواهند بود. ‌مدت خدمت جدید این اشخاص نیز اضافه بر سنین خدمت منظور و موجب تجدید نظر در بازنشستگی آنان خواهد بود.