ماده ۲۱ قانون استخدامی وزارت اطلاعات
به مستخدمین وزارتخانه مبلغی به عنوان فوقالعاده خطرپذیری بر اساس آییننامهای که توسط وزارتخانه تهیه و به تصویب رئیسجمهوری میرسد پرداخت میگردد.
به مستخدمین وزارتخانه مبلغی به عنوان فوقالعاده خطرپذیری بر اساس آییننامهای که توسط وزارتخانه تهیه و به تصویب رئیسجمهوری میرسد پرداخت میگردد.