نامه‏های دستگاه اجرایی بعد از اخراج خواهان

خلاصهٔ رأی

نامه‎های دستگاه اجرایی بعد از اخراج خواهان از مصادیق دلیل جدید مکتوم در حین دادرسی نیست.

متن کامل

رأی شعبه دیوان عدالت اداری در خصوص دعوی خانم (پ.پ.) با وکالت (ح.ر.) و (م.الف.) ... به خواسته اعاده دادرسی نسبت به دادنامه شماره ... شعبه 21، نظر به اینکه عمده دلیل وکلای شاکی جهت اعاده دادرسی استناد به نامه‌هایی است که بعد از اخراج شاکی از دستگاه متبوع صادر شده و این وجود دلیل جدیدی را که در زمان قبل از اخراج تا اخراج توسط طرف شکایت مکتوم بوده باشد، اثبات نمی‌کند، علاوه بر آنکه عمده مطالب تهیه شده همان مطالب مندرج در دادخواست اولیه می‌‌باشد، بنابراین موجبی برای اعاده دادرسی به نظر نمی‌رسد. لذا مستنداً به ماده 17 قانون دیوان عدالت اداری رأی به رد دعوی مطروحه صادر و اعلام می‌‌گردد. این رأی قطعی است. رئیس شعبه 21 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه امینی ـ میرحسینی رودبارکی