شرط بهره‌مندی از مزایای مربوط به سابقه مدیریت

خلاصهٔ رأی

بهره‎مندی از مزایای مربوط به سابقه مدیریت در احتساب حقوق بازنشستگی، منوط به تصدی پست مدیریتی حداقل به مدت دو سال در زمان اشتغال می‎باشد.

متن کامل

رأی شعبه دیوان عدالت اداری با توجه به اوراق و محتویات پرونده و مضمون لایحه دفاعیه بهزیستی و توضیحات نماینده بهزیستی استان تهران به شرح صورت‌جلسه اخذ توضیح مورخه 30/4/92، نظر به اینکه مطابق تبصره یک ذیل ماده 109 قانون مدیریت خدمات کشوری، بهره‌مندی از مزایای مربوط به سابقه مدیریت در حقوق بازنشستگی موکول به تصدی پست مدیریت حداقل به مدت دو سال از زمان اشتغال می‌باشد و حسب مقررات ملاک حکم کارگزینی است و با عنایت به اینکه حسب مدارک و احکام کارگزینی ارائه شده توسط شاکی سابقه خدمت مدیریتی ایشان در زمان اشتغال کمتر از دو سال بوده است، بنابراین خواسته و شکایت وی موجه به نظر نمی‌رسد و رأی به رد آن صادر و اعلام می‌گردد. این رأی قطعی است. رئیس شعبه 3 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه واحدی ـ فرزد