سهمیه مربیان و پرداخت شهریه
خلاصهٔ رأی
در صورت استفاده از سهمیه مربیان در آزمون دکتری،پرداخت شهریه به دانشگاه الزامی است
متن کامل
رأی شعبه دیوان عدالت اداری با توجه به اوراق و محتویات پرونده و مضمون لایحه دفاعیه طرف شکایت و توضیحات شاکی به شرح صورتجلسه اخذ توضیح مورخه ...، نظر به اینکه شاکی با استفاده از سهمیه مربیان در آزمون دوره دکتری پذیرفته شده، مطابق مقررات در این مورد بایستی شهریه پرداخت گردد. بنابراین اقدام طرف شکایت در مطالبه شهریه مغایر مقررات نمیباشد. در عین حال در صورت تعهد واحد محل خدمت شاکی در پرداخت شهریه شاکی، مسئولیتی متوجه دانشگاه محل تحصیل وی نمیباشد با این اوصاف در مجموع شکایت شاکی موجه نمیباشد و رأی به رد آن صادر و اعلام میگردد. این رأی مستنداً به ماده 7 قانون دیوان عدالت اداری قطعی است. رئیس شعبه 3 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه واحدی ـ فرزد