سازمان تأمین اجتماعی و پرداخت بهره وری به کارکنان خود
خلاصهٔ رأی
سازمان تأمین اجتماعی صرفاً در صورت رضایت از عملکرد کارکنان، بهره وری را پرداخت می نماید و تکلیفی به پرداخت آن ندارد.
متن کامل
رأی شعبه دیوان عدالت اداری در خصوص شکایت شاکی به طرفیت مشتکی عنه ... شعبه پس از بررسی دادخواست و ضمایم آن با ملاحظه پاسخ مشتکی عنه و به استناد رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره 245 مورخ 2/5/1391 که مقرر داشته که سازمان تأمین اجتماعی به موجب بند د تبصره 4 امور اداری و مالی برنامه و بودجه سال 1388 صرفاً در صورت رضایت از عملکرد کارکنان خود مجاز به پرداخت بهره وری بوده و الزام و تکلیفی به پرداخت بهره وری ندارد، بنابراین شکایت شاکی غیرموجه تشخیص و حکم به رد شکایت تقدیمی صادر و اعلام میشود. رأی صادره به استناد ماده 7 قانون دیوان عدالت اداری قطعی است. رئیس شعبه 16 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه باقری ـ عبدالمنافی